В Україні з'явився інтернет-платформа для продажу уцінених товарів

Январь 21, 2019

Як повідомляє ternopil.name з посиланням на Hurricane створила онлайн-платформу Stock-Factory, яка дозволить зменшити кількість відходів.

Їх розробка допомагає оперативно продавати або передавати на благодійність якісні товари, які з певних причин не можуть бути проданими. Зокрема це можуть бути продукти, строк придатності, яких наближається до завершення, або товари, що мають пошкодження пакування чи незначні дефекти, які при цьому не впливають на їх якість і безпечність.

Товари розміщуються на платформі із зазначенням причини уцінки, наприклад, пошкодження упаковки, товар із минулорічної колекції, продукти, в яких закінчується термін придатності, дефекти тощо. Таким чином покупець отримує повну інформацію про стан товару і приймає свідоме рішення при його покупці.

Значення платформи легко оцінити, якщо врахувати, що щороку у світі утилізується 1,3 млрд тонн їжі загальною вартістю понад 1 трлн євро.

На думку розробників, платформа допоможе скоротити обсяги списання і непотрібної утилізації якісних товарів в торговельних мережах. Таким чином вона дозволить оптимізувати товарну логістику і скоротить вуглецевий слід товарів та кількість відходів. Платформа робить можливим максимізацію цінності товарів та використаних при їх виробництві ресурсів, а тому відповідає цінностям кругової економіки.

Команда Hurricane підрахувала, що якщо б торговельні мережі перерозподіляли через Stock-Factory хоча б половину із списаних і відправлених на утилізацію товарів, то могли б скоротити затрати на управління цими позиціями на 42% за рахунок зниження витрат на зберігання й утилізацію.

Активісти звернулися до найбільших торговельних мереж України із закликом скористатися новою платформою.

Проект команди Hurricane переміг в одній із номінацій на конкурсі Climate Launchpad, який проходив в Единбурзі. Також він посів друге місце на хакатоні Circular Economy в Києві.

Рассказать о статье